ÚNSS poskytuje sociálne služby v nasledovnom rozsahu a pri týchto opatreniach:
- Odborní pracovníci poskytujú sociálne služby osobne, telefonicky, písomne a elektronicky.
- Sociálne služby sú poskytované len individuálnou formou, skupinové aktivity sú naďalej pozastavené.
- Sociálne služby sú poskytované ambulantnou a terénnou formou nasledovne:
MESTO | KEDY | KDE |
Žilina | Pondelok 7.30 – 15.30 hod. Streda 7.30 – 15.30 hod. Štvrtok 7.30 – 15.30 hod. | Krajské stredisko ÚNSS, Karpatská 10, 010 08 Žilina tel.: 041/ 56 52 369, mobil: 0905 477 970 |
Martin | pondelok 8.00 – 16.00 hod. streda 12.00 – 16.00 hod. piatok 8.00 – 12.00 hod. | Oblastné stredisko sociálnej rehabilitácie ÚNSS, B. Bullu 13, 036 08 Martin tel.: 043/ 428 19 09, mobil: 0905 977 527 |
Turčianske Teplice | prvý štvrtok v mesiaci 14.00 – 17.00 hod. | Mestský úrad Turčianske Teplice – informačné stredisko , Partizánska 1 tel.: 043/ 428 19 09, mobil: 0905 977 527 |
Čadca | prvý a tretí pondelok v mesiaci 9.00 – 12.00 hod. | Budova pri Slovenskej pošte, 1. poschodie, č. dverí 108, Nám. Slobody 101 tel.: 041/ 56 52 369, mobil: 0905 477 970 |
Kysucké N. Mesto | prvý utorok v mesiaci 14.00 – 16.00 hod. | Dom Kultúry, prízemie – zasadačka, Litovelská 75 tel.: 041/ 56 52 369, mobil: 0905 477 970 |
Liptovský Mikuláš | druhý štvrtok v mesiaci 10:00 – 12.00 hod | Dom Kultúry, Hollého 4, 3. poschodie, Hollého 4 tel.: 041/ 56 52 369, mobil: 0905 477 970 |
Námestovo | druhý utorok v mesiaci 9.30 – 12.00 hod. | Mestský úrad, 1. poschodie – galéria, Cyrila a Metoda 329 tel.: 041/ 56 52 369, mobil: 0905 477 970 |
Ružomberok | tretí pondelok v mesiaci 10.00 – 12.00 hod. | Mestský úrad, malá zasadačka 1. poschodie, Nám. A. Hlinku 17 tel.: 041/ 56 52 369, mobil: 0905 477 970 |
Trstená | tretia stredav párnom mesiaci 10.00 – 12.00 hod. | Klub dôchodcov, ul. Malý rad tel.: 041/ 56 52 369, mobil: 0905 477 970 |
Pri zhoršení epidemiologickej situácie v súvislosti so šírením vírusu COVID-19 môže dôjsť k obmedzeniu poskytovania spôsobu terénnych a ambulantných služieb podľa aktuálneho COVID automatu. Konkrétne informácie o prípadných obmedzeniach vo Vašom kraji nájdete na webových stránkach našich Krajských stredísk.
Odporúčania pre klientov ÚNSS
- Je potrebné, aby klienti požiadali o sociálnu službu písomne, telefonicky alebo elektronický na nasledujúcich kontaktoch.
- Neváhajte kontaktovať našich pracovníkov v prípade akýchkoľvek problémov súvisiacich so zrakovým postihnutím, či aktuálnou krízovou situáciou súvisiacou s COVID-19.
Požiadavky na klienta pre poskytnutie služby v osobnom kontakte:
- Je potrebné sa vopred objednať na presný čas. Nevyhnutnosť potreby poskytnutia služby v osobnom kontakte vyhodnotí odborný pracovník ÚNSS a dohodne s klientom ďalší postup.
- Podmienkou poskytnutia každej sociálnej služby zo strany klienta/sprevádzajúcej osoby je prekrytie horných dýchacích ciest.
- Do priestorov ÚNSS nie je možné vstúpiť bez prekrytia horných dýchacích ciest respirátorom FFP2 bez výdychového ventilu.
- Klient/sprevádzajúca osoba nesmie vykazovať príznaky ochorenia COVID-19.
- Klient/sprevádzajúca osoba sa pred poskytnutím sociálnej služby musí preukázať negatívnym výsledkom RT – PCR alebo antigénového testu nie starším ako 7 dní.
- Negatívnym výsledkom testu sa nemusia preukázať osoby, na ktoré sa vzťahuje výnimka definovaná v §1 ods.2 písm. c) až m) vo Vyhláške 187 ÚVZ SR zo dňa 16.04.2021.
- Pri vstupe do priestorov je nutné použiť dezinfekciu na ruky.
- Klient/sprevádzajúca osoba musí vyplniť záznamový hárok ohľadne možných príznakov ochorenia COVID-19.
MY sme tu pre VÁS! Ďakujeme Vám, že dbáte na bezpečnosť a zdravie nielen seba ale aj ostatných!